05 June 2008

Carlos Vela

Bu yaz Arsenal'in ilk transferiydi, tabi transfer dediysek çalışma izni alabildiği için. Bizim Nuri, Caner, Tevfik'in yıldızlaştığı U-17 Dünya Kupasının şampiyon Meksika'sında dikkat çekmişti Vela. Giovani Dos Santos ve Anderson yıldızlaşırken o da turnuvayı gol kralı olarak tamamlamıştı. Sonrasında Wenger transfer etti ama çalışma izni nedeniyle birkaç yıl İspanya'da kaldı. 07/08'i Osasuna ilk 11'inde geçirdi. Hızlı ve teknik bir oyuncu aynı zamanda akıllı ve bir forvet için yeterli derecede yaratıcı genç Vela. Osasuna'da sol açık olarak oynadı ama onlar da hücumu Arsenal benzeri kuruyorlar. Wenger forvet olduğunu belirtti, Eduardo'ya benzetti büyük ihtimalle Adebayor'un arkasında 08/09'da karşımıza çıkacaktır.

Daha önceden yazmayı düşünüyordum ama çok izleyemedim. Football Manager oynayanlar bilirler, oyunun fena gençlerindendir, biraz da o yüzden yazmadan önce tam izlemek istiyordum. Şuan Meksika v Arjantin maçını izliyorum, devre bitmek üzere Arjantin 3-0 önde. Vela,
Abondanzieri ve Coloccini'yi birbirine vurdu ve golü kacırdı. Şeytan kategorisinden genç Meksikalıyı Walcott ile birlikte Arsenal'de izlemek için sabırsızlanıyorum.
edit : Meksika Sven Goran Eriksson ile anlaşmıştı, maçın ilk yarısında tribünde idi.

No comments: