03 December 2008

Gol Krallığı

Ronaldo'nun geçen yıl bıraktığı yer 31 idi. Son 7 sezonda geçen olmadı bu rakamı tabi son yılların kısırlığını da unutmamak lazım. İşler değişiyor biraz sanki, kanat geçen sene 31 attı, bu sezon geçilebilir sanki. Geçtiğimiz hafta itibariyle Anelka 12, Etoo 14 te liderlik Vedad Ibisevic'de. 15 maçta 17 gol 7 asist ile oynuyor, asist krallığı da hemşerisi (hemşeri mi hemşehri mi bilemiyorum, benim yazdığım daha güzel sanki) Salihovic'de.

Ribery bu sezonu da alır götürür diyordum sezon öncesi, sakatlık falan derken geride kaldı. Ibisevic şuan için Hoffenheim rüzgarı ile birlikte Bundesliga'nın en değerlisi. Teker teker yükselerek Bundesliga'ya gelen, göz kamaştıran transferleri olmayan bir takım ya, Ibisevic
eski eleman sanmayın. Henüz ilk sezonu Hoffenheim'da. Ama ciddi takımlar işte, izlediğim maçlarında açık şekilde çekip alamıyorum onu bir kenara. Obasi ve Demba Ba iki zencileri, almak lazım bunları Galatasaray'a diyorum... Gerd Muller'de onurlandı onu bu hafta içi, 40 atarsa şaşırmam dedi. Bundesliga'nın en skoreri, en çok şut çekeni, en çok isabet bulanı Hoffenheim. Haftasonu Bayern'le oynuyorlar.

Vedad Ibisevic - 17
Samuel Etoo - 14
Nic Anelka - 12
Diego Milito - 11
Karim Benzema - 9

Büyük liglerde durum bu şekilde. Bu rüzgar böyle sürdükçe birinci değişmez gibi. Küçük liglerden birinde bu listeyi zorlayan biri var. Bi sonraki postta Avusturya'dayız.

No comments: