21 February 2008

Tek Sürpriz



CL ile ilgili bişeyler yazıyım dedim, Kaka'nın gol/asist durumuna bakmak için uefa.com'u açtım, karşıma Edu çıktı. Uefa.com birkaç saat sonra Edu ile sohbet imkanı sunuyor kullanıcılara, detaylar burada. Yorum yok, ne diyim skordan mutlu/mutsuz, sevincli/sinirli nasıl olursa olsun Edu'ya dokundurmadan geçenini görmedim, moderatörlere bol şans.

İlk maçlar biri hariç beklenildiği gibi bitti denilebilir. İlk gün Liverpool'da sıkılmıştım, FB v Sevilla çok iyi geldi. L'pool da işler iyi falan değil, 2 sezondur galibiyet tipi aynı ama hiç bu kadar silik olmamışlardı. Arsenal çok denemiş ama bildik senaryo, Adebayor'da son dakikada kaçırınca buraya kadarmış'tan başka bişey gelmiyor akla. United'ın tek şikayeti Ronaldo'ya lazer tutmuşlar, bişey olmamış (!) Hafızam yanıltmıyorsa Ronaldinho&Messi çoktandır birlikte ilk 11 başlamıyordu, Celtic savunması kapasite üstüne çıkamayınca sonuç normal. Strachan kadere boyun eğmek lazım tarzı bir açıklamada bulunmuş. Messi 6 gol ile lider durumda Ronaldo, Zlatan, Gerrard 5 golde. Geçen sezonun bu dönemlerinde Kaka sahnede idi, bu sezon Inzaghi ve Pirlo götürüyor. Euro 2008'de var, yılın en iyisi ödülleri için rakipleri ciddi. Inter'i çıkarırsak deplasmandakiler istediklerini alarak dönüyorlar denilebilir. İlk ayağın tek sürprizi Semih Şentürk oldu. Sevilla CL'nin acemisi olduğunu gösterdi bana göre, gerçi memnundurlar 2-3 fark atar geçerler, ama daha fazla ilerleyebilirler mi bilemem. Staddan Kalamış'a yanımıza gelenler sakindi, olgundu. Galibiyet sevinci skorun yetersizliğinin ümitsizliği ile karışınca bilinç ortaya çıkıyor demekki. Çok konuşamayacağım, maçtan önce maç anında çok konuştum, kaybettiklerim üstüne birde FB atkısı dolandı boğazıma.

CL'nin bu zamanlarında hiçbir Türk takımının/oyuncusunun olumlu istatistiklerde zirvede olduğunu hatırlamıyorum. Gruplarda bir süre Tuncay yukarılardaydı, Ümit Karan en çok ofsayta düşen oyuncu olmuştu, Yıldıray en çok faul yapılan oyuncuydu... Alex ilk maçlar itibariyle CL asist krallığında lider.

No comments: