03 February 2008

Adebayor vs Ronaldo


Dün, City'nin iç saha yenilmezlik serisinin sona ereceğini önermiştim ; beklediğim gibi rahat kazandık. Resimde Fabregas yerine Eduardo olsa idi maçın 4 yıldızını da resmetmiş olacaktım. Henry sonrası Adebayor & v Persie'den biri öne çıkacaktı, v Persie severim Adebayor sevmem, sezon başı kesinlikle v Persie'nin yıldızlaşacağını düşünüyordum, sakatlığına rağmen düşüncem bir süre daha değişmemişti. Tabi dün Adebayor'u izleyene kadar. Mevkisine çok yakıştı dün, pozisyonun hakkını verdi, Dunne ve Richards'a üstündü üstünede 2 gol 1 asist ile bitirdi. Dunne&Richards iyi ikililerdendir, ilk yarıda United City'e 1-0 kaybederken 4 kişi ile saldırıyordu, hiçbiri bu ikiliyi yenememişti.

Geçtiğimiz sezon Drobga v Ronaldo mücadelesi vardı EPL'de. Bütün oyuncular bu ikilinin performansları ve istatistiklerinin çok gerisinde idi. Bu sezon Ronaldo tek başına yürüyordu, artık bir rakibi var. Ronaldo geçen sezon ligde asist lideri idi golde gerilerdeydi. Bu sezon asistçiliği tamamen bırakmış durumda. Tevez ve Rooney 7, Giggs 5 asist ile takım liderleri. Ronaldo karlı bir değiştokuş yapmış. 2. George Best vakası diyelim, ilerde açarız...


EPL de transferin son günü ile ilgili yazarken 'Tottenham çok değişecek, bahisçilere duyurudur' yazmıştım. Dün White Hart Lane'de belki bi beraberlik koparırlar diye düşünüyordum, fazla güvenemedim Globalspor.com'dan Sheva'nın kombo önerisi dışında da oynamadım. Yani değişimi gelişimi bu kadar çabuk beklemiyordum. 65. dakikada başlayabildim izlemeye, ki dakikalar ilerledikçe United'ın baskın olduğu bi zaman dilimi idi. Böyle olmasına rağmen Totenham çok iyiydi, maç çok çok iyiydi. O tempo, isabetli uzun paslar vs. vs. bugün kesinlikle FB v GS izlemek birkez daha zaman kaybı gelecek bana. Beklediğim değişimin dayanağı 125. yıl, oha artık toparlanın!, King düzeldi, Juande Ramos faktörleri bi yana savunmaya yapılan 3 takviye idi. Bu takımın zaten tek problemi savunması idi. 2 senedir çıldırtan savunma dün, daha ilk maçtan helal olsun'u kaptı, v der Sar'ın da öne çıktığı dk.93'teki bir kornerde Tevez'i unutmalarına rağmen. Böyle golleri bir tek Türk takımları yer sanıyodum, demekki bu kdr basit değilmiş. Golden sonra maç bitti, Tevez kalbinden bıçakladı gitti. BBC maçın adamı yeni transfer Alan Hutton, yayıncı Setanta kanalın da Michael Dawson, yürüyedur Tottenham...

No comments: