06 February 2008

''Geçip gitmesin istiyorum''


Yazıp yazıp sildim.. Ümit Kıvanç http://www.kazimkoyuncufilmi.com/'da herşeyi söylemiş, güzel söylemiş. ''Geçip gitmesin'' isteğini 3.5 saate sığdırmış, daha uzun olabilirdi dedirteceğini hissediyorum. Yarın algılama kaybına uğrayana dek PB izleyecektik, artık 3.5 saat geç başlanacak/ 3.5 saat eksik izlenecek.

Dediğim gibi daha izlemedim ama ntv'de gördükten sonra Kazım Koyuncu ve belgeseli ile ilgili okuttukları, şarkılarını özlettiği, gecemi huzurla bitirmemi sağladığı ve yarın birkaç saat için olsa bile tercihlerimi sorgulatacak bir sürüden ayrılış yaşatacağı için Ümit Kıvanç'a teşekkür ediyorum.

Eserin sahibi Ümit Kıvanç, tek oyuncu Kazım, yayınlayan -tabii ki- Kalan Müzik, sayelerinde/sayemizde kazanacak Umut Çocukları Derneği ama puntoların büyüğü Idefiks diyor... Neyse, devlet de Cernobilden sonra ____ büyüğü olmus çay için diyordu.

No comments: