27 February 2008

Salı Gecesi İşkencesi



Fox tv Premier Lig'in içine edince La Liga ve Bundesliga dışında pek birşey ifade etmiyor tv bir süredir. Hasret kalmış olmalıyım ki salı akşamı birşeyler izlemeye çalışmanın imkansız olduğunu hatırlamam fazla sürmedi.

Pazartesi akşamı/gecesi Ntv ve Habertürk karşısındaki mesai'yi de kaçırınca kumandaya gereğinden seri ve fazla yüklendim, sabrımın sonucunu Kanal 1'de buldum. Ahmet Çakar'a rakip olmuş Kanal 1. Sanem Altan, Çağla Kubat ve Deniz Akkaya futbol konuşuyorlardı tahammül edebildiğim süre içerisinde, dekordaki top futbol programı olduğunu iddaa edebilmemi sağlıyor.

Biri Kezman'ı yakışıklı seçti, diğeri gol sonrası sevincinde yüzünde çapkın bir ifade bulunduğunu öne sürerek Erhan Küçük'ü. Haftanın en kötü gol yiyen kalecisi gibi bir yorum da getirdiler spor yayıncılığına. Ahmet Çakar'dan daha beter olun diyecektim, vazgeçtim. Pazartesi gecesi yayınlansından daha kötü bir beddua düşünemiyorum.


Salı'ya dair bir umudum var artık. Köprü çıktı karşıma, sanıyorum son çırpınışımda. Son bölümün tekrarı idi galiba, izleyememiştim. İyi geldi. Kumandaya bir dokunuştan sonra uykuya dalmak meğer ne güzel şeymiş.

Radyo Tv Gazetecileri Derneği, Medya Oscarları adı altında ödül dağıtmış, 2007'nin en iyi erkek oyuncusu ödülü Erdal Beşikçioğlu'na verilmiş. Faruk Yazıcı adı altında canlandırdığı Recep Yazıcıoğlu'nun kardeşi tarafından.

No comments: