09 January 2008

Arjantin'de Transfer



Resimdeki, River'in 24 yaşında son ofansif ortasaha yıldızı Fernando Belluschi idi. Apertura'da çok göze battı, hayalkırıklığı River'in 7 golle en skoreri oldu. Banega gibi Clasura zamanı Avrupa'da oynuyor olacak. Transfer yapması bekleniyordu ama komşuda devam edecek olması bana sürpriz oldu. Uzun lafın kısası Belluschi 7m Euro civarı bir bedele Olympiakos'a katıldı.

Boca Banega'yı verdi, Castroman ve Riquelme takviyelerini yaptı. River'da şu ana kadar tek transfer Tigres'den Sebastian ''El Loco'' Abreu. Deportivo'dan hatırlarmısınız bilmiyorum, ben Uruguay milli takımından hatırlıyorum. 31 yaşındaki forvet 12-13 takım değiştirmiş, enteresan kariyerlerden... River'dan dişedokunur bir transfer haberi henüz yok, Simeone ile iyi adım attılar, devamı da gelir. Ama Independiente güzel bir adım attı, Humberto Suazo'yu aldı. Copa America'da dikkatimi çekmişti, çoğu kişiye eski Cagliari'li Suazo yanılsaması yaşattı. Şili'li lige ambargo koymuş Colo Colo'da nerdeyse oynadığı kadar gol attı, oradan Meksika yolu tuttu, şimdiki yeri iyi oldu.

No comments: