15 January 2009

Geçmişler Olsun

5-6 yıl önce, düşünmek istemedim şimdi dolayısıyla tam hatırlamıyorum, Şile'de sıradan bir yaz akşamı yemiş içmişiz, arkası fena bi karın ağrısı. İnsan midesinden beklenmeyecek gibi ama, insan olana bunu yapmamalı. Duramıyorum, kıvranıyorum ağrıdan. Neyse çözüm olarak denenen birkaç şehir efsanesi falan ağrı hafifler, fırsat bu fırsat uykuya sığınılır. Derken gece ani bir uyanış, mide eylemine kaldığı yerden devam etmeye kararlı, yandaş da bulmuş kendine kusma vs. daha detaya girmeyelim ... Arkadas, aile falan da yok. Peder bey tarafından şantiyeye monte edilmiştik o dönem. Ortalık falan ayağa kaldırılır, apar topar hastane. Tamam dedim zehirlendik, uğraş dur! Uzattılar bi yatağa, kıvranmaya devam. Morali motivasyonu kaybetmişim, serumu da yemişiz derken karga tulumba birini soktular acile. Kavgada kayışı koparmış, kan akıtmaya programlı tarafı çekip ayırmaya çalışırlar ya... Aslan gibi adam kıvranıyo, bağırıyo, deliriyo yanı başımda. Onun halini görünce, serumun etkisini de yabana atmayalım, gelmiştim kendime.

Böbrek taşı denilen yerde oturuşumu düzeltirim o günden beri. Şimdilerde de Rafael Benitez bu dertten muzdaripmiş. Aralık ayından beri hemde. Scolari'nin benzer sıkıntıyı çektiği haberi düştükten sonra Benitez gelmiş arkasından, resim de Aralık ortasına ait. O dönemden beri devam etmekte sorunu. Liverpool maçlarında kulübeden fırlayanın Sammy Lee olmasının nedeni de bu rahatsızlık, birkaç maçtır en fazla tribünde olabildi Benitez. Bugünlerde 3. operasyonu geçirecekmiş, malumunuz sıkıntı tek değil onun için bu zamanlarda. Sakatı, Heskey'i, Gerrard'ı, derbileri derken kontrat görüşmeleri de devam etmekte hala. 3.5m sterlin'lik ücret artacak, 2013'e kadar sürecek gibi kontrat ama anlaşmazlıklar var Amerikalı başkanlar ile, ağırlıklı olarak transfer bütçesi üzerinde. Şu yabancı başkanlardan ilk eyvallah diyen bu Amerika'lılar olacak gibi. Diğer büyüklerle, Arsenal'in iki adayı ile falan kıyaslanınca sönük kalıyorlar, stad işinde yan çizme durumu da ortada. Kriz var eyvallah da, ikilinin ciddi kredi borcu bir banka daha batırıyordu Amerika'da. Şeyh Maktum hala ilgilenir mi acaba?

Koptuk gittik yine... Uzun lafın kısası Xabi Alonso gibi Rafael Benitez'in de pazartesi dönmesi bekleniyor.

No comments: